Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely a v prípade udelenia súhlasu aj na účely cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok.


Ako nakupovať (FAQ)
Ako nakupovať

Na našom webe nakúpite štandardným postupom ktorý sa skladá z 5 krokov

1 - po vybratí tovaru v detaile alebo v boxe produktu kliknite na tlačidlo "Kúpiť"

2 - Produkt sa presunie do košíka odkiaľ môžete pokračovať v nákupe výberom ďalšieho tovaru alebo objednať vybraný tovar.

3 - Tu vyberte spôsob dodania a spôsob platby.

4 - V nasledujúcom kroku vyplňte údaje, kde má byť zásielka doručená.

5 - Dokončite objednávku.

 

Ako doručujete tovar ?

Pri objednávke  je tovar odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň po obdržaní objednávky s dodaním poštou alebo kuriérom 1 až 2 pracovné dni.
Tovar doručujeme individuálne na základe objednávky podľa hmotnosti tovaru a spôsobu doručenia.
Na doručenie využívame služby Slovenskej pošty a Poštového kuriéra.

Informujte sa telefonicky  na tel.čísle 0949 677 022 alebo nás kontaktujte e-mailom.

 

Koľko zaplatím za poštovné ?

Poštovné účtujeme podľa hmotnosti balíka a spôsobu doručenia

zásielky do 1 kg zasielame ako doporučený list 1 alebo 2 trieda v cene od 1,90 do 3,00 Eur

zásielky nad 1 kg balík na poštu 3,00 Eur alebo balík na adresu 4,00 Eur

Pri platbe na dobierku účtujeme príplatok 1,20 EUR


Možnosti platby v našom obchode sú:

  • hotovosť pri doručení ( dobierka ) za tovar sa platí pri prebratí na pošte alebo kuriérovi.
  • prevodným príkazom

Pri objednávke je tovar odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň po obdržaní objednávky. Pri platbe prevodným príkazom je tovar odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň po obdržaní platby


 

Čo ak mi objednaný tovar nevyhovuje?

V prípade ak po prevzatí zásielky zistíte, že vám je objednaný tovar malý, alebo veľký prípadne nie celkom podľa vašich predstáv nezúfajte, radi vám ho vyneníme prípadne vrátime peniaze.

Podľa zákona má zákazník právo odstúpiť od zmluvy do 7 dní odo dňa prevzatia tovaru bez udania dôvodu.
Pri výmene alebo vrátení tovaru je potrebné nás vopred kontaktovať telefonicky alebo e-mailom.

Pri výmene alebo vrátení musí byť tovar nepoužitý, nepoškodený, čistý, bez zápachu (cigaretový dym a pod.), v pôvodnom obale s vysačkami tak , aby bol schopný ďalšieho predaja.

Do balíka vložte fotokópiu faktúry s poznámkou výmena resp. vrátenie tovaru a doplnte o telefónne číslo na ktoré vás môžeme v prípade potreby kontaktovať.

Balík zašlite na adresu:
Rastislav Littva, Gymnasticke-dresy.sk, Hlavná 512, 027 32 Zuberec
Vrátenie peňazí sa nevsťahuje na poštovné.
Vrátený tovar neposielajte na dobierku!

 

Ako mám postupovať pri reklamácii?

Pre našu spoločnosť je seriózne vybavovanie objednávok a prípadných reklamácií jej zákazníkov najvyššou prioritou. Zákazník má podľa zákona nárok na reklamáciu v lehote do 24 mesiacov odo dňa doručenia tovaru.

V prípade reklamácie nás môžete kontaktovať na gymnasticke.dresy@gmail.com

V správe upresnite:

  • názov tovaru
  • číslo objednávky, prípadne faktúry
  • dátum zakúpenia
  • podrobný popis závady

Pri zistení závady je potrebné uplatniť reklamáciu ihneď  a poškodený tovar dalej nepoužívať, vyhnete sa tak prípadnému riziku, že vaša reklamácia nebude uznaná.
Záruka sa nevsťahuje na škodu spôsobenú neodborným použitím,nevhodným praním, mechanickým poškodením a bežným opotrebením tovaru.

Veríme, že vašu prípadnú reklamáciu vyriešime k vašej úplnej spokojnosti.