Na našom webe nakúpite štandardným postupom ktorý sa skladá z 5 krokov
1 - po vybratí tovaru v detaile alebo v boxe produktu kliknite na tlačidlo "Kúpiť"
2 - Produkt sa presunie do košíka odkiaľ môžete pokračovať v nákupe výberom ďalšieho tovaru alebo objednať vybraný tovar.
3 - Tu vyberte spôsob dodania a spôsob platby.
v našom e-shope môžete platiť:
- platba kartou pri objednávke / po presmerovaní sa riaďte pokynmi platobnej brány až do potvrdenia objednávky /
- platba online prevodom pri objednávke / Slovenská sporiteľňa, VUB, Tatrabanka / po presmerovaní sa riaďte pokynmi internet bankingu až do potvrdenia objednávky
- platba bankovým prevodom na základe výzvy k platbe resp predfaktúry / podklady k platbe zasielame dodatočne ( nie inheď ) po obdržaní vašej objednávky
4 - V nasledujúcom kroku vyplňte údaje, kde má byť zásielka doručená.
5 - Dokončite objednávku.
Pri objednávke platobnou kartou je tovar odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň po zrealizovaní platby s dodaním poštou alebo poštovým kuriérom 1 až 2 pracovné dni.
Pri objednávke s platobnou online banking je tovar odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň po zrealizovaní platby s dodaním poštou alebo poštovým kuriérom 1 až 2 pracovné dni.
Pri objednávke s platbou prevodom na účet je tovar odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň po prijatí platby s dodaním poštou alebo poštovým kuriérom 1 až 2 pracovné dni.
Tovar je doručovaný na základe objednávky podľa hmotnosti tovaru a vami vybraného spôsobu doručenia.
Na doručenie využívame služby Slovenskej pošty a Poštového kuriéra.
Menšie zásielky doporučený list 1 triedy sú doručované na adresu. V prípade, že vás doručovateľ nezastihne bude zásielka uložená na vašej pošte. Vačšie zásielky doporučený list nemusia byť doručené na adresu a môžu byť uložené priamo na vašej pošte. Do schránky dostanete iba informáciu o uložení zásielky na vašej pošte.
Informujte sa telefonicky na tel .čísle 0905 305 796 alebo nás kontaktujte e-mailom.
Poštovné účtujeme podľa hmotnosti balíka a spôsobu doručenia.
zásielky do 500 gramov zasielame poštou ako doporučený list 1 triedy v cene 2,90 Eur
zásielky od 501 do 1 000 gramov zasielame poštou ako doporučený list 1 triedy v cene 3,60 Eur
pre zásielky s hodnotou objednávky nad 20 Eur je možnosť zaslania aj ako balík na poštu v cene 3,20 Eur
alebo poštovým kuriérom ako balík na adresu v cene 4,20 Eur.
Možnosti platby v našom obchode sú:
- Platba kartou
- Online banking
- Prevodom na účet
Z dôvodu rastúceho počtu neprevzatých zásielok s platbou na dobierku bola táto možnosť platby v našom e-shope zrušená.
Službu platobnej brány pre Platbu kartou a online banking zabezpečuje spoločnosť ComGate Payments a.s.
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
https://www.comgate.cz/cz/
Čo ak mi objednaný tovar nevyhovuje?
V prípade ak po prevzatí zásielky zistíte, že vám je objednaný tovar malý, alebo veľký prípadne nie celkom podľa vašich predstáv nezúfajte, radi vám ho vyneníme prípadne vrátime peniaze.
Podľa zákona má zákazník právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru bez udania dôvodu.
Pri výmene alebo vrátení tovaru je potrebné nás vopred kontaktovať telefonicky alebo e-mailom.
Pri výmene alebo vrátení musí byť tovar nepoužitý, nepoškodený, čistý, bez zápachu (cigaretový dym a pod.), v pôvodnom obale s vysačkami tak , aby bol schopný ďalšieho predaja.
Do balíka vložte fotokópiu faktúry s poznámkou výmena resp. vrátenie tovaru a doplnte o telefónne číslo na ktoré vás môžeme v prípade potreby kontaktovať. Pri vrátení tovaru uveďte aj číslo účtu v tvare IBAN na ktoré vám vráteme peniaze.
Balík zašlite na adresu:
Rastislav Littva, Gymnasticke-dresy.sk, Hlavná 512, 027 32 Zuberec
Vrátenie peňazí sa nevsťahuje na poštovné.
Vrátený tovar neposielajte na dobierku!
Ako mám postupovať pri reklamácii?
Pre našu spoločnosť je seriózne vybavovanie objednávok a prípadných reklamácií jej zákazníkov najvyššou prioritou. Zákazník má podľa zákona nárok na reklamáciu v lehote do 24 mesiacov odo dňa doručenia tovaru.
V prípade reklamácie nás môžete kontaktovať na gymnasticke.dresy@gmail.com
V správe upresnite:
- názov tovaru
- číslo objednávky, prípadne faktúry
- dátum zakúpenia
- podrobný popis závady
Pri zistení závady je potrebné uplatniť reklamáciu ihneď a poškodený tovar dalej nepoužívať, vyhnete sa tak prípadnému riziku, že vaša reklamácia nebude uznaná.
Záruka sa nevsťahuje na škodu spôsobenú neodborným použitím,nevhodným praním, mechanickým poškodením a bežným opotrebením tovaru.
Veríme, že vašu prípadnú reklamáciu vyriešime k vašej úplnej spokojnosti.